Nordkalk wprowadził do użytku nową usługę zgłaszania nieprawidłowości. Nowa usługa, która zastępuje poprzednie kanały zgłaszania, daje pracownikom Nordkalk oraz zewnętrznym interesariuszom możliwość zgłaszania podejrzeń o niewłaściwe postępowanie w odniesieniu do wszelkich spraw stojących w sprzeczności z wartościami Nordkalk, wytycznymi etycznymi (Kodeksem Etycznym Postępowania) lub obowiązującymi przepisami prawa, a także mogących mieć poważne konsekwencje dla organizacji lub osób fizycznych. Osoba zgłaszająca nie musi posiadać dowodów na poparcie swoich podejrzeń, jednak zgłoszenia powinny być dokonywane w dobrej wierze.
Kanałem zgłaszania zarządza zewnętrzny partner, WhistleB, Whistleblowing Centre, który zapewnia anonimowość zgłaszających. Proces zgłaszania jest poufny i chroniony hasłem.
“W Nordkalk dążymy do zapewnienia otwartej atmosfery i utrzymania wysokich standardów etycznych we wszystkich naszych działaniach. Wszyscy odgrywamy ważną rolę w osiąganiu tych celów i dlatego ważne jest, aby wszyscy zgłaszali podejrzenia o niewłaściwe postępowanie. Dziękujemy za pomoc w tej ważnej kwestii” – mówi Markus Kivimäki, dyrektor ds. prawnych w Nordkalk.
Dostęp do usługi zgłaszania nieprawidłowości można uzyskać za pomocą linku: report.whistleb.com/nordkalk.
Więcej informacji:
Markus Kivimäki, dyrektor ds. prawnych, tel. +358 20 753 7000.
Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z Internetu. Wyrażając zgodę, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie zgodnie z naszą polityką plików cookie.
Kiedy odwiedzasz jakąkolwiek stronę internetową, może ona przechowywać lub pobierać informacje w Twojej przeglądarce, głównie w formie plików cookie. Tutaj możesz kontrolować swoje osobiste usługi plików cookie.